Nyheder

Close

Resultat af Prenax kundeundersøgelse 2013/2014

07/03/2014

Prenax har udført sin hidtil største kundeundersøgelse. Undersøgelsen blev sendt til alle Prennax kunder globalt, der i 2013/2014 varetages fra vores kontorer i Sverige, Norge, Storbritannien, Frankrig, USA og Australien. Over 1200 kunder har valgt at gennemføre undersøgelsen, som er en fantastisk feedback fra over 40% af kundegrundlaget.

Tilbagemeldingerne var konsekvent meget positivt og viser, at Prenax fokuserer på de områder, som vores kunder anser for at være de vigtigste: god service, præcis fakturering, og en effektiv klagebehandling. På næsten alle områder kunne vi se en stigning i kundetilfredsheden siden 2011, som var den sidste gang, vi gennemført en kundeundersøgelse. Dette faktum er specielt glædeligt set i betragtning af væksten i forretningen, der fandt sted i samme periode. Det absolutte flertal af alle kunder mener, at de har en positiv samlet indtryk af Prenax.

I en proces-drevet aktivitet, er det en af de vigtigste opgaver at alle detaljerne i kundens fakturaer er korrekte. Vi er derfor meget glade for at konstatere, at 98% af vores kunder mener, at vi har en høj eller meget høj nøjagtighed af vores fakturaer. Der er stadig plads til forbedringer - målet er at opnå 100% kundetilfredshed - men det er en god karakter.

Et andet aspekt af vores arbejde, som vi ønskede at vurdere, var vores forvaltning af kunders reklamationer. På dette område var det derfor glædeligt at konstatere, at over 89% mener, at vi forvalter denne proces effektivt.

For yderligere information kontakt:
Fredrik Petersson, præsident Prenax. Telefon: +46 8-5055 2115

Resultat kundeundersøgelse 2013/2014